1. De betaling gebeurt aan de chauffeur. Bij het begin van de rit wordt de volledige betaling gevraagd, indien zo geboekt (indien gewenst kan u een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen). Indien u een factuur wenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Bij het niet betalen van de factuur 14 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van 15% aanrekenen.

2. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen meerkosten aangerekend worden die de klant op voorhand zal meegedeeld worden..

3. Ambulo kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.

4. Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door Ambulo in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 min Ambulo onmiddellijk op de hoogte te brengen.

5. Indien uw vlucht te vroeg geland is zou het kunnen dat u moet wachten op de chauffeur, doch zullen wij proberen om dit te voorkomen.

6. Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in België) kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.

7. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen zal verhaald worden op de reiziger.

8. Kosten als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen aangerekend worden.
Het bedrag van €150 zal meteen aan de chauffeur betaald moeten worden.

9. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing . Deze algemene voorwaarden kunnen ten allen tijden door Ambulo gewijzigd worden.